• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Конференція з нових медіа "Мемстрім 2.0" Брав участь

Доданий
15.07.2017
Номер
875
Громадянське суспільство

Конференція про нові медіа та актуальні формати доставки новин. Редактори популярних медіаресурсів розкажуть про те, як використовувати інтернет-тренди для привернення уваги аудиторії до інформаційних приводів. Розглянемо, як смішні зображення, жарти та меми можуть сприяти вирішенню проблем локальних спільнот. Розберемося, як розуміння інтернет-культури допоможе зробити наше місто і країну краще.

Автор проекту
Бюджет
265 100 грн
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський
Адреса
Перемоги проспект, 37, Святошинський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

КПІ

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Засоби масової інформації не використовують сучасні методи подачі інформації, через що читачі перестають цікавитися актуальними новинами країни, міста, району.

Мета проекту*

Мета конференції — розібратися в актуальних форматах, щоб зрозуміти, як привернути увагу аудиторії до важливих подій міста та країни. Знайти способи популяризації локальних медіа, щоб люди почали цікавитися подіями, які відбуваються в їхньому місті та країні.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Ми пропонуємо провести конференцію для людей, які займаюсться локальними ініціативами, працюють у громадських організаціях. Знайдемо відповідь на питання, як розповідати про локальні події та громадську діяльність громаді за допомогою нових медіа.

Для кого цей проект

Конференція для усіх, хто займається локальними ініціативами, громадською діяльністю і хоче навчитися адекватно розповідати про результати своєї роботи громаді за допомогою нових медіа.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1. Пошук та запрошення досвідчених спікерів
2. Запрошення релевантної аудиторії
3. Закупівля та оренда необхідних речей для проведення конференції
4. Проведення заходу
5. Фото/відеозвіт

Ключові показники оцінки результату проекту

Конференція розрахована на:
200 слухачів
10 спікерів
10 організаторів
Згадування в крупних ЗМІ
Впровадження нових форматів в локальних ЗМІ

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Олександр Беленко
Геннадій Новіков
Андрій Компанієць

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент суспільних комунікацій ВО Київради (КМДА)