• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Безпечні переходи з острівцями безпеки На реалізації

Доданий
15.07.2017
Номер
887
Дорожньо-транспортна інфраструктура

Наземні пішохідні переходи в Києві часто дуже небезпечні. Пішоходам треба долати 4-6 смуг руху і не мати можливості перечекати хвилю зустрічного потоку
Ми пропонуємо облаштувати 4 пілотних переходи острівцями безпеки:
- Перехід через вул Грушевського біля стадіону Динамо;
- Перехід через Хрещатик біля ЦУМу;
- Два нерегульовані переходи через вул Гречка, де минулого літа насмерть збили хлопчика

Автор проекту
Вадим
Вадим Денисенко
Бюджет
368 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Загальноміський

Опис

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Нерегульований перехід біля Парламентської бібліотеки на Грушевського 1/2
Регульований перехід через Хрещатик біля ЦУМа (Хрещатик 38)
Нерегульований перехід біля Маршала Гречка 14
Нерегульований перехід біля Маршала Гречка 8

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

В Україні та Києві зокрема надзвичайно висока смертність та травматизм серед пішоходів внаслідок ДТП.
Безпека пішоходів вимагає застосовувати засоби примусового зниження швидкості транспортних засобів в точках перетину пішоходами проїзної частини.
Засоби зниження швидкості, що змушують водія змінювати траекторію руху (повертати праворуч / ліворуч) вважаються надзвичайно ефективними і, водночас, не псують транспортні засоби так, як це роблять штучні нерівності (лежачі поліцейські).
Острівці безпеки, окрім зниження швидкості водіями, ще є чудовим прихистком для пішохода, який пропускає зустрічний потік авто.

Мета проекту*

Збереження життів пішоходів та зменшення травматизму учасників дорожнього руху

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Рішенням є використання острівків безпеки, як засобів посилення безпеки для пішоходів та зниження швидкості для водіїв.
Для зниження аварійності та травматизму серед пішоходів ми пропонуємо використовувати саме острівки, як ключовий елемент безпеки.
Вибір "пілотних" переходів:
- Грушевського - широка проїзна частина, яку треба подолати за один раз (7 смуг руху)
- Хрещатик - величезний пішохідний трафік, частина пішоходів, що "не встигли" перейти на зелений можуть очікувати на острівці
- Маршала Гречка - на відрізку між Інтернаціональною площею та вул. Північно-Сирецькою є два нерегульовані переходи. 31.08.2016 на одному з них насмерть збили хлопчика. На цій ділянці потрібно дещо уповільнити рух і дати пішоходам більш безпечно переходити вулицю.

Для кого цей проект

Для користувачів центру міста - киян, туристів.
Для водіїв, що користуються вулично-дорожньою мережею в районі вулиць Хрещатик та Грушевського
Для жителів Нивок, що проживають вздовж вулиці Маршала Гречка
Для водіїв, що користуються вулично-дорожньою мережею в районі вулиці Маршала Гречка

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Проектування (розробка схем ОДР)
Будівництво острівців
Пониження бордюрного каменя
Нанесення оновленої розмітки

Ключові показники оцінки результату проекту

Зниження травматизму та смертності від ДТП в точках прикладання зусиль

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

Не передбачено

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Неякісне виконання будівельних робіт, що може призвести до швидкого руйнування острівців
Можливі зіткнення з острівцями з боку водіїв

Приклади (кейси) схожих рішень

Івано-Франківськ активно будує острівці безпеки, як один з ключових елементів безпеки на дорогах
http://pravda.if.ua/news-124512.html
http://typical.if.ua/novyj-ostrivets-bezpeky-zyavytsya-v-ivano-frankivsku-foto/

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Владислав Самойленко, Ксенія Семенова, Григорій Мельничук

Фотографії