Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Global service marker Брав участь

Доданий
24.11.2016
Номер
214
IT (інформаційні технології)

Проект полягає в онлайн оцінці через мобільний додаток наданого сервісу у закладах, що надають адміністративні послуги. Також можна оцінити та оскаржити неякісно надані послуги та товари, згідно захисту прав споживача. Наприклад супермаркети, аптеки, готелі, ресторани, транспортні перевізники.

Бюджет
720 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Роман
Роман Іващишин
Район
Дніпровський

Опис

Проблема

низький рівень сервісу у сфері адмін.послуг та інших сферах життя

Мета проекту

підняти рівень сервісу

Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

У сервісі закладаються декілька сотень параметрів та сценаріїв. Також можна контролювати дотримання регламенту процедур у Державних органах. Важливо те, що сервіс передбачає зворотній зв'язок, у терміни що прописані у сценаріях.

Для кого цей проект

для усіх громадян, що користуются або адмін.послугами, або є клієнтами в рітейлі тощо.

План заходів з реалізації проекту

План заходів розрахований на 6 місяців:
Створення мобільного додатку
Тестування додатку
Запуск пілотного проекту у тесті
Калібрування матриць під певні інститути
Реклама проекту

Ключові показники оцінки результату проекту

економічні: проект може бути прибутковим.
Соціальні: підвишення рівня сервісу у багатьох сферах.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Небажання влади змінюватись.

Приклади (кейси) схожих рішень

Наприклад купивши прострочений продукт споживач робить фото продукту та чеку через додаток, та надсилає скаргу. У супермаркет є 6-12 годин, щоб відреагувати, та владнати питання. Якщо цього не відбулось, негативний відгук стає публічним, а матеріали можуть бути передані по одному із сценаріїв, наприклад у службу захисту прав споживача.
Віддаленим прикладом може бути Додаток "Ревізор".

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".