Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Видання та розповсюдження інформаційно-аналітичного дайжесту «НАВІГАТОР ПОКУПЦЯ» Негативний висновок

Доданий
29.11.2016
Номер
259
Соціальний захист

Cтворення і безкоштовного розповсюдження в Києві інформаційно-аналітичного дайжесту «Навігатор покупця» який допомагав би киянам краще орієнтуватися в цінових пропозиціях і таким чином заощаджувати кошти, сприяв підвищенню соціальної відповідальності суб’єктів торгівлі і захисту прав споживачів.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
999 400 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Валерій
Валерій Хомяков
Локалізація
Дарницький

Опис

Проблема

У зв’язку з нестабільністю курса гривні і в умовах вільного ціноутворення на товари продуктової групи, ліки, їх постійне зростання, нагальною стає потреба захисту прав споживачів, а особливо погано захищених верств наших співгромадян.
Досвід підказує, що ціни на одні й ті самі товари в мережах супермаркетів і аптек м. Києва можуть відрізнятися в рази.

Мета проекту

Мета проекту - оперативний захист прав споживачів, надання їм достовірної інформації і налагодженням постійного контролю за торгівельними мережами м. Києва та запобігання зловживань у сфері ціноутворення.

Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Створення і безкоштовне розповсюдження в Києві інформаційно-аналітичного дайжесту «Навігатор покупця» який допомагав би киянам краще орієнтуватися в цінових пропозиціях і таким чином заощаджувати кошти, сприяв підвищенню соціальної відповідальності суб’єктів торгівлі і захисту прав споживачів.

Для кого цей проект

Проект має бути корисним для усіх киян, що не мають доступу до мережі інтернет, пенсіонерів, літніх людей та інших слабо захищених верств населення.

План заходів з реалізації проекту

Підготовчі роботи: січень-лютий. З березня до кінця 2017 року - друк і розповсюдженя. Всього 14 випусків.

Ключові показники оцінки результату проекту

Збільшення можливості для соціально незахищених киян користуватися перевагами інформаційного суспільства. Гальмування некерованого зростання цін.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Для посилення корисної дії цього проекту було б дуже важливо паралельно поєднати його з циклом телевізійних програм на ТРК «Київ» того ж тематичного спрямування (проект на створення ТВ-програми подається окремо). Назва видання НАВІГАТОР ПОКУПЦЯ є умовною і може бути скорегована у відповідності з реєстрацією.

Приклади (кейси) схожих рішень

Схожих кейсів немає.

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".