Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Відкрита політехнічна лабораторія "Lampa" Реалізований

Доданий
04.12.2016
Номер
336
Освіта

Створення високотехнологічної лабораторії в Київському Політехнічному Інституті, відкритої для всіх зацікавлених, для вивчення сучасної електроніки, виконання досліджень, розробки проектів, виготовлення прототипів винаходів. Місце, де кожну креативну технічну ідею, можна втілити в життя, знайти однодумців й одержати професійну консультацію фахівців.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
740 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Солом'янський

Опис

Проблема

Фактори, що обмежують розвиток високих технологій в Україні:
1. В університетах відсутня матеріальна база для вивчення сучасної електроніки;
2. Слабкий зв’язок між індустрією та ВНЗ (відсутній трансфер знань);
3. Бракує відкритих місць для технічної творчості, де можна вивчати сучасні технології і створювати прототипи винаходів;
4. Потенціал українських студентів недооцінений. Необхідно надати їм сучасне місце для досліджень, організувати робочий процес і вони покажуть неабиякі результати!

Мета проекту

Ми, ініціативна група студентів та викладачів Київського Політехнічного Інституту ім. Сікорського (КПІ), створюємо відкриту політехнічну лабораторію “Lampa” в бібліотеці КПІ для вивчення електроніки, проведення досліджень, розробки і створення прототипів! З безкоштовним доступом до обладнання та освітніх заходів.

Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Створюємо відкриту лабораторію з високотехнологічним обладнанням для:
1. Вивчення сучасної електроніки;
2. Виготовлення прототипів винаходів;
3. Інтеграції з навчальним процесом;
Власне, ця лабораторія вже працює: https://www.imena.ua/blog/lampa-talks
Однак, з вашою підтримкою ми плануємо вийти на якісно новий рівень: придбати додаткове високотехнологічне обладнання та розмістити його у відремонтованому залі Бібліотеки КПІ. Це допоможе значно збільшити ефективність навчання та розробок.

Для кого цей проект

Обмежень для відвідування не буде. Раді бачити кожного, хто бажає вивчати сучасну електроніку, виготовляти прототипи винаходів і готовий дбайливо ставитися до обладнання лабораторії.

План заходів з реалізації проекту

1. Отримати у Бібліотеці КПІ приміщення для лабораторії. Виділення залу площею 230 кв.м. вже погоджено з адміністрацією університету.
2. Зробити у виділеному приміщенні ремонт. Є домовленості з IT фірмою про фінансування.
3. Придбати високотехнологічне обладнання (лазерний різак, професійний осцилограф, аналізатор спектру, генератор сигналів, SDR-системи для прототипування телекомунікаційного обладнання). Для реалізації цього пункту відсутнє фінансування і ми сподіваємося на вашу допомогу!

Ключові показники оцінки результату проекту

1. Кількість проведених безкоштовних воркшопів/семінарів/лекцій/хакатонів.
2. Кількість створених прототипів.
3. Відвідуваність лабораторії (10-30 людей в день).
4. Кількість розроблених навчальних матеріалів.
5. Кількість створених стартапів.
6. Сума залучених інвестицій на проведення заходів та розробок від венчурних фондів та міжнародних організацій (наприклад, IEEE).

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Сладність фінансування соціальних проектів в Україні. Однак ми маємо досвід у вирішенні подібних проблем. Плануємо залучати кошти на функціонування простору та проведення заходів у венчурних інвесторів / міжнародних організацій.

Приклади (кейси) схожих рішень

В Україні:
1. Noosphere Engineering School: noosphereengineering.com
2. HackLab: hacklab.kiev.ua
3. IZO LAB: izolab.ua
4. Fabricator: www.fabricator.me
5. DIY LAB: kiev.diylab.org
Ці заклади, або комерційні, або з обмеженим доступом і далеко від цільової аудиторії (ВНЗ);

В світі:
Відкриті лабораторії технічної творчості існують в 40-ка найкращих університетах світу (включно Гарвард, Берклі, Прінстон, Стенфорд): https://smartech.gatech.edu/handle/1853/53813

Фотографії

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".