Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

«Школа Волонтера» як платформа розвитку волонтерського руху та підготовки кадрів. Негативний висновок

Доданий
06.12.2016
Номер
469
Соціальний захист

«Школа Волонтера» являє собою методологічний та практичний центр, що передбачає розробку та проведення навчальних сертифікованих модулів з метою підготовки волонтерів у різних галузях соціальної сфери.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Людмила
Людмила Сокур
Локалізація
Печерський

Опис

Проблема

Основою швидкого розширення та популяризації волонтерського руху є саме «інституалізація волонтерства» (тобто створення платформи задля розвитку інституту волонтерства), що насамперед передбачає відвовідну регуляторну базу та внесення специфічних професій до списку Реєстру Професій.

Мета проекту

Проект «Школа Волонтера»:
Забезпечити навчання волонтерів за міжнародними стандартами волонтерського руху, включаючи захист прав волонтерів, профілактику синдрому згорання та подальшу інтеграцію їх у суспільне активне життя , а також розробити законопроекти та стратегію регуляторних реформ з метою створення бази для інституалізації волонтерського руху.

Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

Ключовими принципами діяльності «Школи Волонтерів» є:
• Специфічність: навчання відповіднодо потреб та мотивації студента.
• Мультисекторальність: тренінговий курс вміщує в себе базові принципи проведення волонтерської роботи, в тому числі - свідомий вибір сфери діяльності, планування роботи, навчання та волонтерської діяльності, профілактика синдрому "згорання", вміння встановити «бар'єри» тощо.
• Відповідність потребам соціуму.

Для кого цей проект

Студенство та молодь;
- Пенсіонери та особи похилого віку, що мають бажання бути активно залученими до суспільного руху;
- Тимчасово маргіналізовані верстви населення, що проходитимуть волонтерський термін роботи як частину реабілітаційного процесу:
• Безробітні (особливо із групи ризику)

План заходів з реалізації проекту

Створити модельний навчальний центр.
Ремонтні та декорувальні роботи, встановлення меблів та комунікацій.
Розробка та фіналізація Навчального Модулю.
Розробка програми навчання та отримання сертифікату міністерства Освіти та міжнародних інститутів (Peace Corps etc.)
Залучення волонтерів для навчання
Початок навчальної діяльності – березень 2017

Ключові показники оцінки результату проекту

Якісні показники.
- Регуляторна база з метою інституалізації волонтерського руху
- Внесення в Реєстр професій
- Сертифікація курсу та визнання диплому провідними національними та міжнародними органами (в тому числі Благодійними Фондами)
- Рівень рецидиву серед людей на УДВ

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Потенційні ризики у виконанні проекту ми передбачаємо на етапі проведення відповідних законопроектів та регуляторних реформ з метою інституалізації платформи волонтерського руху та створення відповідної законодавчої бази, що забезпечить сталість моделі та подальший розвиток подібних центрів у інших рай2онах міста ( а в подальшому на обласному та національному рівнях).

Приклади (кейси) схожих рішень

Найкращим прикладом подібного центру навчання є міжнародний проект з організації семінарів для лікарів у Зальцбурзі (THE AMERICAN AUSTRIAN FOUNDATION/OPEN SOCIETY FOUNDATION), що створили унікальний міжнародний навчальний центр для лікарів, представників медіа сектору та культури http://www.aaf-online.org/index.php/home.html
Національними прикладами можуть стати Harm Reduction Knowledge Hub та Літня Школа Адвокації, що створено за підтримки «Міжнародного Альянсу з ВІЛ\СНІД» в Україні.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".