• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Вишкіл-гра "Козак-Квест: В пошуках гетьманських клейнодів Петра Конашевича-Сагайдачного" Брав участь

Доданий
06.12.2016
Номер
510
Спорт

За легендою гри, учасники мають повернути козацькі святині (клейноди), вкрадені під час руйнування Запорізької Січі військами Катерини ІІ. Команди з 10-ти учнів 9-11 класів виконують роль козацьких підрозділів, що мають врятувати втрачені клейноди. Маючи карту, вони проходять випробування на змагальних майданчиках, змагаються з іншими командами, отримують бали та повертають вкрадені скарби.

Лідер проекту
Бюджет
314 245 грн
Розрахунок бюджету
Район
Деснянський

Опис

Проблема

Проблемою сучасного суспільства є сильна відірваність молоді від життя громади. Цьому є декілька причин: відсутність щоденної належної уваги з боку батьків до виховання дітей, заглибленість дітей та молоді у віртуальний світ та соціальні мережі, відсутність цікавих та ефективних проектів, що залучають молодь до громадської активності. Поєднання цих факторів сприяє тому, що молода людина лишається пасивною, неактивною, що не має власної ідентифікації та особистої громадської позиції.

Мета проекту

Проект ставить на меті мотивацію молоді до здорового способу життя, активної участі в громадському житті, пробудження інтересу до історії власної країни через долучення до козацьких традицій, як способу громадянського та патріотичного виховання.

Пропоноване рішення, що до розв’язування проблеми і його обґрунтування

В якості рішення для залучення молоді обрано вишкіл-гру, де учасники (учні 9-11 класів) отримують навички командної роботи, планування своїх дій на довгострокову перспективу, орієнтування на місцевості та бігу, а також виконують різноманітні фізичні та інтелектуальні змагальні вправи. Базою для змагань є козацька тематика, що має багатий фактичне та історичне підгрунтя для громадянського та патріотичного виховання молоді.

Для кого цей проект

Основна група, що стане безпосередніми користувачами результатів проекту - 320 школярів 9-11 класів з шкіл усіх 10-ти районів Києва.
Окрім того, опосередковано, будучи на території проведення заходу до участі зможуть долучитись усі охочі кияни.
Також, інформаційно буде охоплено до 10 тис. осіб за рахунок публікації матеріалів про змагання в друкованих ЗМІ, соціальних мережах, каналі youtube. Це в першу чергу батьки, брати та сестри учасників, вчителі та однокласники.

План заходів з реалізації проекту

План реалізації проекту:
1) пошук та підготовка тренерів та суддів (30 чол.), спорядження, території змагань, інформаційна кампанія для цільової аудиторії, збір команд учасників (1,5 міс.)
2) проведення вишколу-гри - реєстрація та інструктаж команд, змагання, міні-концерт, козацький куліш, нагородження учасників та переможців (1 день в квітні 2017)
3) звітування та інформаційна кампанія по результатах змагань (2 тижні)

Ключові показники оцінки результату проекту

Оцінка результату проекту включає:
1) рівень охоплення учасників фізкультурою і спортом - кіл-сть учасників, що взяли участь у вишколі-грі та обсяг отриманих навичок (кількість набраних командою балів);
2) рівень інформаційного охоплення молоді - кількість переглядів інформації про вишкіл-гру, кількість вподобань та поширень інформаційних матеріалів в соцмережах;
3) оцінка самими учасниками за 5-бальною шкалою питань (користь від участі, цікавість, бажання надалі брати участь).

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Істотними ризиками, що можуть перешкодити в успішній реалізації проекту, можуть бути фактор погоди (несприятливі погодні умови, що перешкоджають проведенню змагань), недостатня кількість тренерів та/або суддів, та їх низька кваліфікація.

Приклади (кейси) схожих рішень

Патріотичний вишкіл-гра "Козак-Квест" (фінал Києва 2015)
https://www.youtube.com/watch?v=ksDsbcrd4RA

Фотографії