Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

ВНУТРІШНІЙ ДВОРИК ШКОЛИ №274 Реалізований

Доданий
05.06.2018
Номер
453
Освіта

Проект передбачає реконструкцію та благоустрій внутрішнього двору школи. Також в рамках реалізації проекту буде споруджено альтанку для проведення уроків на свіжому повітрі в рамках функціонування нової ураїнської школи.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
498 600 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Олена
Олена Новосядла
Локалізація
Дарницький
Адреса установи/закладу, будинку
шосе Харківське, 168І, Київ

Опис

Локалізація проекту

Дарницький район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Харківське шосе 168І ( Школа №274)

Короткий опис проекту

Проект передбачає встановлення дитячого та спортивного майданчики у внутрішньому дворі школи. Також буде збудовано альтанку.

Проблема

Відсутність місць відпочинку в школі та місць для проведення уроків на відкритому повітрі.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Провести комплексне озеленення шкільного двору та спорудити альтанку для проведення уроків на свіжому повітрі.

Ключові показники оцінки результату проекту

До основних показників належать: стврення місць відпочинку, благоустрій територій, проведення уроків на свіжому повітрі.

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Проект є загальнодоступним

Бюджетна ефективність проекту

Проект не потребує подальшого фінансування.

Очікуване фінансування з бюджету Міста

498600

Інформація про співфінансування

-

Очікуваний термін реалізації проекту

3

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1. Встановлення альтанки, спортивного та ігрового майданчику. 2. Озеленення території

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

відсутні

Серед учасників Команди є автор електронної петиції, яка набрала більше 1000 голосів, або автор/лідер команди проекту-переможця

НІ

Фотографії

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".