Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Робототехника у школі № 101 Реалізований

Доданий
22.05.2018
Номер
72
Освіта

Придбання обладнання, навчання персоналу для створення гуртка робототехніки на базі шкіли №101 Шевченківського району. Запровадження елементів STEM-освіти у шкільному процесі молодшої та середньої школи

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
499 406 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди

Команда проекту

Локалізація
Шевченківський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Коперника, 8

Опис

Локалізація проекту

Шевченківський

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Коперника 8

Короткий опис проекту

Придбання обладнання та навчання персоналу для створення гуртків робототехніки на базі школи №101

Проблема

Висока вартість навчання у приватних школах робототехніки, звужує доступ дитини до нових знань та навичок

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Придбання обладнання та навчання педагогів, дозволить створити безкоштовні гуртки на базі комунальної школи

Ключові показники оцінки результату проекту

Участь у олімпіадах і фестивалях робототехніки команд, сформованих на базі гуртків

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Проект надає учням школи (понад 500 дітей) доступ до STEM-технологій у освіті

Бюджетна ефективність проекту

Не потребує додаткового фінансування

Очікуване фінансування з бюджету Міста

499886

Очікуваний термін реалізації проекту

2019

Орієнтовний план заходів з реалізації проекту

1) Закупівля обладнання 2) Підготовка переміщення 3) Навчання персоналу 4) Організація роботи гуртків

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Зміна вартості обладнання врахованна при формуванні бюджету проекту у розмірі 20% від сумми

Серед учасників Команди є автор електронної петиції, яка набрала більше 1000 голосів, або автор/лідер команди проекту-переможця

-

Експертна оцінка

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".