Опис
Проблема
Близько 10 000 київських школярів, які навчаються в невеликих альтернативних школах або дистанційно вдома (хоумскулери) не мають доступу до якісних занять у хімічній чи фізичній лабораторії.
Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування
Пропонуємо створити інклюзивну (з вільним доступом для школярів, які навчаються дистанційно) лабораторію для уроків хімії та фізики
Ключові показники оцінки результату проекту
5 уроків з хімії та 5 уроків з фізики на тиждень для груп хоумскулерів 7-11 класів до 15 дітей, літні інтенсиви протягом 3 міс (90 дітей)
Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність
Протягом навчального року (33 тижні) лабораторію зможуть відвідати 165 груп по 10-15 учнів. На базі лабораторіі може бути створений клуб "Юний хімік" та "Юний фізик". Проводитись профорієнтаційні заняття вихідного дня. Літні інтенсиви для підвищення рівня знань та навиків з хімії та фізики для всіх учнів м.Києва
Бюджетна ефективність проекту
іншіх витрат бюджету не передбачається
Інформація про інноваційність проекту
В рамках вивчення курсу фізики та інженерії планується вичення сучасних трендів: робототехніка, інтернет речей тощо.
Інформація про співфінансування
Співфінансування забезпечує Кощеєва Н.М. - витрати ремонт приміщення, на додаткові меблі, офісну техніку, комунальні витрати, витратні матеріали та реагенти для роботи лабораторії. Партнери проекту: школа дистанційної оствіти ThinkGlobal, ДНД Інститут Інформатизації та моделювання економіки.
Орієнтовний план заходів з реалізації проекту
Ремонт приміщення 33 м2 - до 01.09.2019. Закупівля та встановлення обладнання для лабораторії - протягом 2 міс
Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".