Опис
Проблема
Через відсутність системних та цілісних механізмів роботи з всебічним розвитком дітей та підлітків, Україна (в т.ч. місто Київ) зіткнулися з проблемою нереалізованості молоді, яка спочатку проявляється у відсутності бажання навчатись у старшокласників. Ознаками та водночас причинами такої тенденції є невизначеність та страх за майбутнє, неможливість себе реалізувати в умовах нових економічних викликів і реалій, складність з працевлаштуванням за фахом, відсутність підтримки з боку держави тощо. Найбільш продуктивна та інтелектуальна молодь намагається знайти собі місце за кордоном. Оскільки людина в середньому проводить на роботі до 40% свого життєвого часу, то “правильний” вибір для підлітка професійного навчання та подальшої професії є запорукою його особистісної реалізації у житті.
Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування
Для реалізації проекту інструментарій профорієнтаційної діагностики має забезпечити старшокласників, які пройдуть тестування, інформацією щодо власних інтересів, схильностей та особистісних особливостей, характеру. Школярі, які братимуть участь у тестуванні, та їх батьки мають одержати зрозумілий звіт за результатами тестування. Ці результати дадуть можливість одержати учасникам достатньо інформації для свідомого прийняття рішення щодо майбутньої професії, яка відповідає їх внутрішньому світу.
Ключові показники оцінки результату проекту
Формування у учнів ставлення до себе як майбутнього профільного спеціаліста, усвідомлення індивідуальності та впевненості (професійного успіху); Демонстрація суспільству профорієнтаційного вектору влади для молоді; Зменшення кількості відрахованих студентів вищих навчальних закладів (цей показник складає до 30%). Наслідок - зменшення державних витрат на підготовку працівників; Зміцнення кадрового потенціалу міста; Зростання поінформованості населення щодо сучасних вимог на ринку праці.
Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність
1. Орієнтовно 2000 учнів 9-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів Дніпровського району; 2. Батьки учнів 9-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів Дніпровського району; 3. Адміністрація та педагогічний колектив шкіл Дніпровського району
Бюджетна ефективність проекту
Після реалізації проекту подальше фінансування не потребується
Інформація про інноваційність проекту
Визначення професійних здібностей молоді сучасними комп'ютерними програмами в світі є нормою. Однак Україна не розробила свій якісний аналогічний інструментарій. Тому реалізація ідеї проекту в освітній сфері міста засобами онлайн технологій є новацією. Сучасні системи дозволяють отримати якісну аналітику і узагальнення результатів миттєво, що є економічно обґрунтованим рішенням.
Орієнтовний план заходів з реалізації проекту
1. Розповсюдження Інформованої згоди 2. Формування графіку тестування школами 3. Генерування купонів доступу учням 4. Проходження тестування 5. Підготовка звітів
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Не готовність батьків або педагогів створити необхідні умови для надання послуги.
Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".