Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

"Закон - твоя зброя" - антикорупційно-просвітницька кампанія в Святошинському районі Відхилений остаточно за експертизою

Доданий
06.03.2019
Номер
2264
Громадянське суспільство

Недостатня поінформованість жителів Подільского району м. Києва про їх права та можливості у вирішенні проблем свого району, мікрорайонів, розвитку публічних просторів; -недостатня обізнаність жителів щодо сучасних механізмів та можливостей українського законодавства.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
600 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Недостатня поінформованість жителів Подільского району м. Києва про їх права та можливості у вирішенні проблем свого району, мікрорайонів, розвитку публічних просторів; -недостатня обізнаність жителів щодо сучасних механізмів та можливостей українського законодавства.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Формулювання повідомлень, які пояснюють мету та суть проектів на основі дослідження корупційних проблем в районі, - Розробка візуальних рішень для донесення повідомлень, - Поширення повідомлень за допомоги медіа носіїв та інформаційних конструкцій на території району

Ключові показники оцінки результату проекту

Кількісні показники поінформованості мешканців ключовими повідомленнями – дані на основі охоплення кожного інформаційного носія Якісні показники зміни поінформованості мешканців району про вирішення корупційних проблем – дані на основі дослідження до и після кампані

Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність

Запровадження ефективних комунікацій з мешканцями району з метою підвищення рівня їх поінформованості про міські сервіси, послуги, заходи, розвитку спільнодії задля вирішення актуальних проблем території спільного проживання

Бюджетна ефективність проекту

Антикорупційна-просвітницька кампанія повністю відповідає цілям соціально-економічного розвитку району

Інформація про інноваційність проекту

Запровадження європейських практик комунікації з цільовими аудиторіями, взаємодії зі стейкхолдерами, розвиток партиципації.

Інформація про співфінансування

Визначення цільових аудиторій, - соціологічне опитування, - розробка повідомлень, - розробка візуальних рішень, - визначення каналів комунікації, - розроблення та поширення інформаційної продукц

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Фінансовий: Несвоєчасне і не в повному обсязі фінансування проекту; інфляція

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".