Опис
Проблема
Наші діти- це майбутня зміна нашому поколінню, що заслуговує на достойне, якісне сучасне навчання. У навчальному закладі існують лише комп’ютери, яким більше 10 років- непридатні для навчання, що не відповідають сучасним завданням, які ставить викладач перед учнями і у цілому не можуть вирішити задач сьогодення. Відсутність сучасної техніки унеможливлює отримання якісних знань, навчання новітнім технологіям, яких потребує нове покоління. Задача нас, дорослих, максимально відповідально ставитись до потреб дітей у навчанні і допомагати у вирішення питання якісної матеріально-технічної бази для освіти у нас у країні, бо можливості на це є і ми мусимо дати дітям міцну основу для здобуття знань та одержання навичок спілкування з усіма видами техніки.
Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування
Створення сучасного комп’ютерного простору для навчання. Сучасне життя неможливо уявити без комп’ютера та новітніх технологій. Новітні технології знайшли застосування у всіх сферах життєдіяльності людини. Багато професій навіть не з’явилися б, якби людина не створила електронно-обчислювальну техніку. Давайте дамо можливість дітям розвиватись згідно з потреб часу і полегшимо їм можливість стати професіоналами у майбутньому.
Ключові показники оцінки результату проекту
Суттєве підвищеня технологічного рівня освіти на базі застосування новітніх технологій у сучасному житті та творчості.
Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність
• Підвищення рівня освіти дітей; • Економія споживання електричної енергії; • Покращення пам’яті, уваги, психологічного стану учнів; • Сприяє розвитку пізнавальної мотивації, зорово- моторної координації; • Розвиток для дітей будь-якого віку; • Полегшення для вступу у вузи, використання в роботі і в повсякденному житті, комп’ютер є необхідністю у сучасному житті.
Бюджетна ефективність проекту
Після реалізації проекту зменшуються видатки, бо застосовані енергозберігаючі технології.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Внутрішні ризики відсутні, а зовнішніми ризиками можна вважати: зміна суспільно-політичного курсу демократичної держави і як наслідок різка девальвація національної валюти; припинення діяльності проекту та відсутність коштів для реалізації «Громадського бюджету»; війна та інші фактори неперборної сили.
Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".