Опис
Проблема
Відсутність матеріально-технічної бази у закладі дошкільної освіти для створення кімнати конструювання.
Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування
Забезпечення дошкільного навчального закладу відповідними наборами для конструювання, підготовка педагогів до впровадження інноваційних методик. В процесі конструювання та ігор з власноруч створеними моделями дошкільники здобудуть знання про закономірності і послідовності, сенсорні еталони, прості алгоритми, навчаться порівнювати, спостерігати, проводити експерименти, вирішувати нестандартні задачі, робити узагальнення, налагоджувати взаємодію з однолітками. Отримані знання та вміння стануть першим STEM-досвідом дітей, зроблять їх більш впевненими у собі і підготують до успішного навчання у Новій Українській школі.
Ключові показники оцінки результату проекту
Проект сприятиме всебічному розвитку дітей дошкільного віку, формуванню наукових уявлень про оточуючий світ. Це створить сучасний освітній простір для розвитку пізнавального і творчого потенціалу дітей. Основним принципом роботи кабінету конструювання є «Навчання через гру», що робить процес засвоєння знань цікавим та простим школі.
Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність
Проект сприятиме модернізації освітнього процесу ЗДО №362. Заняття в кабінеті конструювання зможуть відвідувати всі діти закладу дошкільної освіти, а це понад 300 дітей.
Бюджетна ефективність проекту
Потребує незначного фінансування в наслідок фізичного зносу обладнання.
Орієнтовний план заходів з реалізації проекту
1. Закупівля обладнання, 2. Підготовка приміщення, 3. Навчання персоналу, 4. Організація роботи кімнати конструювання в межах освітнього процесу ДНЗ.
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
1. Відсутність фінансування або зволікання з фінансуванням. 2. Зміна вартості обладнання врахована при формуванні бюджету проекту у розмірі 20% від суми.
Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".