Опис
Проблема
В зв"язку з тим, що у дошкільників один і той же програмовий матеріал повинен повторюватися багато разів, велике значення мають різні форми подання, а не достача сучасних посібників і розвиваючих іграшок не дає можливості педагогам повністю розкрити потенціал дітей
Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування
Пропонований проектор не просто демонструє зображення, а перетворює стіну, стіл і навіть підлогу в інтерактивний екран для полісенсорного сприйняття матеріалу. Використання вихователем презентацій та інтерактивних навчальних програм розвиває варіативність його педагогічного мислення.
Ключові показники оцінки результату проекту
Використання нових незвичних прийомів пояснення і закріплення, тим більше в цікавій та новій ігровій формі, підвищує мимовільну увагу дітей і полегшує процес засвоєння матеріалу.
Соціальна ефективність проекту та його загальнодоступність
Даний проект охопить 195 дошкільнят та удосконалить професійні навички 20 педагогів
Бюджетна ефективність проекту
Не потребує подальшого фінансування
Інформація про інноваційність проекту
Портативність запропонованого проектора дозволяє використовувати його в різних групах в звичній для дітей ігровій обстановці, що дозволяє охопити максимальну кількість дітей.
Інформація про співфінансування
немає
Орієнтовний план заходів з реалізації проекту
Придбання та доставка
Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу
Основний ризик - інфляція в країні, що може вплинути на вартість обладнання.
Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".