Опис
Проблема
В сучасному житті недостатньо приділяється уваги свідомому вибору дитиною власної професії. Так само недостатнім є формування в дитини практичних навичків. Майже відсутній діалог між дітьми та професіоналами.
Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування
Пропонується вирішити проблему через створення міждисциплінарного освітньо-виробничого хабу, в якому діти мали б змогу не тільки навчатися, але й отримувати практичні навички з творчих професій (дизайн, архітектура, тощо). Одночасно в такому хабі діти отримували б пеші знання з основ бізнесу (через презентацію власних проектів перед професійним співтовариством).
Ключові показники оцінки результату проєкту
В основному соціальні - сприяння у виборі професії дитини. розвиток її творчих здібностей, залучення її до розвитку мікрорайону та району
Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність
Проект є загальнодоступним для учнів школи та всіх бажаючих, в першу чергу тих, хто проживає на Русанівці та в оточуюючих мікрорайонах.
Бюджетна ефективність проєкту
Проект може призвести до економії бюджетних коштів
Інформація щодо інноваційності проєкту
Проект має ознаки інноваційного
Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
337933
Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту
1. Подача проекта та збір голосів. 2. Отримання фінансування. 3. Закріплення за майстерньою придатних для цього приміщень. 4. Закупка обладнання. 5. Запуск майстерні в роботу.
Назва Команди проєкту
МАЙСТЕРНЯ МАЙБУТНЬОГО
Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту
Ні.
Приналежність до депутатських Команд
Ні.
Додаткова інформація
Лідер команди є автором успішного проекту 321 (ТЕПЛІ ШКОЛИ) в ГБ2.
Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".