Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Виділені смуги для громадського транспорту на найбільш проблемних вулицях Києва Брав участь

Доданий
11.03.2020
Номер
1525
Дороги, транспорт

Громадський транспорт повинен мати приорітет в місті з огляду на принципи стлої мобільності та економічну ефективність. У Києві нажаль громадський транспорт стоїть у заторах, спричинених автомобілями.

Проект пропонує організувати виділені смуги для громадського транспорту (в тому числі фізично) на найбільш проблемних вулицях Києва. Це зокрема Повітрофлотський проспект, вулиця Чорновола та інші.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 104 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди

Команда проекту

Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Низька швидкість руху громадського транспорту через затори, що спричинені приватними автомобілями

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Організація виділених (в тому числі фізично) смуг для громадського транспорта на найбільш проблемних вулицях міста

Ключові показники оцінки результату проєкту

Збільшення швидкості руху громадського транспорту, збільшення провізної здатності, зменшення обсягу невиконаної транспортної роботи

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Проект є загальнодоступним (для користувачів громадського транспорту), соціальна ефективність полягає у зменшенні часу в дорозі та очікуванні громадського транспорту

Бюджетна ефективність проєкту

Не вимагає додаткового фінансування після реалізації

Інформація щодо інноваційності проєкту

Фізичне виділення смуг для громадського транспорту у Києві застосовується рідко та на невеликих ділянках, проектом пропонується зробити фізично виділені смуги вздовж всієї вулиці

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

1104000

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Топозйомка 1:500 2. Виготовлення та погодження схеми ОДР 3. Нанесення розмітки та встановлення віх. Термін - 1 рік

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Гарантія асфальтного покриття після капітальних ремонтів складає до 5 років

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури - КП Центр організації дорожнього руху

Назва Команди проєкту

KPI urban squad

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".