Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Проект “Телефон довіри для кризових вагітних” Брав участь

Доданий
11.03.2020
Номер
1566
Соціальний захист, інклюзія

Телефон Довіри для кризових вагітних - це служба надання екстреної психологічної допомоги по телефону. На телефоні довіри працюватимуть кваліфіковані психологи. Спеціалісти служби довіри мають вислухати, прийняти, надати підтримку і допомогу вагітній жінці у важкій життєвій ситуації та/або особам, що пов’язані з кризовою вагітністю.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
338 500 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема

Жінки, які знаходяться на межі аборту, безплідні, після викидня, не мають підтримки в скрутних обставинах. Це загрожує життю майбутньої дитини та психічному стану вагітної.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Відкриття лінії психологічної допомоги для кризових вагітних, які знаходяться на межі аборту, дасть змогу народитися 50 малюкам, та зберегти репродуктивне здоров"я їхнім матерям.

Ключові показники оцінки результату проєкту

1. Загальна кількість - близько 400-500 дзвінків/міс (психологічна підтримка, передабортне консультування) 2. Передабортне консультування - 80-90 дзвінків/міс. 3. Кількість збережених життів - 10% від кількості дзвінків з передабортного консультування. 4. Збережено понад 50 вагітностей за півроку.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Всі консультативні послуги, які передбачені даним проектом, призначені для жінок, які знаходяться перед вибором “життя дитини чи аборт”, а також для членів їх родин.

Бюджетна ефективність проєкту

Після запуску проект може самостійно існувати впродовж тривалого часу.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Не іноваційний

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

338500 грн

Інформація про співфінансування (співучасть) у проєкті

Дивитися у пункті “Розрахунок бюджету”: ГО "Вся Україна", ПРАТ "Фітофарм"

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

1. Зібрати команду 2. Організувати необхідні умови та графік роботи 3. Підготувати і розповсюдити рекламу 4. Провести PR заходи 5. Підрахувати результати, провести аналітику

Приклади схожих рішень (проєктів)

http://zajizn-kh.com.ua/telefon-doverija-v-metro/ ; http://www.centerlife.od.ua/telefon-doveriya

Назва Команди проєкту

Pro-Life Україна

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Департамент соціальної політики ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".