Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Школі № 15 - затишний дворик Реалізований

Доданий
11.03.2020
Номер
1643
Освіта, громадянське суспільство

Занедбана територія шкільного дворика не використовується. Проект передбачає встановлення кольорового гумового покриття з малюнками (в т.ч. іграми) та елементів благоустрою (карусель, вбудований в підлогу батут для малечі, гойдалки на пружинах, велопарковка для підлітків, різноманітні лавки і платформи для сидіння). Перерви в теплу пору року стануть яскравішими.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 132 716 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди

Команда проекту

Локалізація
Голосіївський
Адреса установи/закладу, будинку
вул. Васильківська, 12-А

Опис

Проблема

Занедбаний шкільний дворик не використовується, хоча має гарний потенціал.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Зробити кольорове гумове покриття і встановити елементи благоустрою для малечі і підлітків.

Ключові показники оцінки результату проєкту

Популярність шкільного дворика у дітей.

Соціальна ефективність проєкту та його загальнодоступність

Двориком зможуть користуватись понад 1000 учнів школи та інші діти.

Бюджетна ефективність проєкту

Потребуватиме поточного обслуговування.

Інформація щодо інноваційності проєкту

Облаштування таких двориків ще не стало звичайним для київських шкіл.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва

1132716

Орієнтовний план заходів з реалізації проєкту

Проведення тендеру (зима-весна), виконання робіт (протягом літа).

Ризики (перешкоди) у реалізації проєкту, на які слід звернути увагу

Інфляція, нестабільний курс валют

Відповідальні підрозділи

Голосіївська РДА

Назва Команди проєкту

КОМАНДА 15

Наявність серед учасників Команди авторського права на реалізацію проєкту

Ні.

Приналежність до депутатських Команд

Ні.

Фотографії

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".