Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

ШКОЛЯРАМ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ - ЛАБОРАТОРІЯ РОБОТОТЕХНІКИ LEGO Реалізований

Доданий
11.07.2017
Номер
349
Освіта

Створення лабораторії робототехніки LEGO для розкриття творчих потенціалів учнів шкіл всіх вікових категорій. Працюючи з вчителем, учні збирають і програмують діючі моделі, а потім використовують їх для виконання завдань, що по суті є вправами з курсів природничих наук, технології, математики, розвитку мови.

Бюджет
1 991 190 грн
Розрахунок бюджету
Лідер проекту
Район
Подільський

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Мікрорайони «Мостицький, «Куренівка», «Пріорка», «Виноградар» Подільського району м.Києва

Адреси, назва установи / закладу, будинку

• 04074 м.Київ, вул.Мостицька, буд.16. Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів «Спеціалізована школа № 271 з поглибленим вивченням інформаційних технологій» Подільського району м.Києва.
• 04215 м.Київ, провулок Межовий, буд.7. Середня загальноосвітня школа №93 Подільського району м.Києва.
• 04108 м.Київ, проспект Правди, буд.64 літера Г. Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №242 Подільського району м.Києва.
• 04123 м.Київ, вулиця Галицька, буд.5. Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №262 Подільського району м.Києва.
• 04078 м.Київ, вулиця Білицька, буд. 41/43. Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступенів "Середня загальноосвітня школа №68 м. Києва".
• 04073 м.Київ, вулиця Копилівська, буд.36. Загальноосвітній навчальний заклад I-III ступені «Спеціалізована школа №2 ім. Д.Карбишева з поглибленим вивченням предметів природничого циклу»

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Входження України в Європейський простір потребує реформування середньої загальноосвітньої школи.
У Рекомендаціях Європарламенту та Ради ЄС визначено вісім основних компетентностей, які мають бути сформовані через освіту: критичне мислення, творчість, вміння розв’язувати проблеми, вміння приймати рішення, вміння співпрацювати в команді, математичні компетентності та базові компетентності з природничих наук та технологій; цифрові компетентності; здатність навчатися.
Для вирішення вищезазначених напрямків держави освітянами, «Лабораторія робототехніки LEGO» - це дієвий інструмент додаткового навчання та розвитку учнів. Але для реалізації вирішення цього питання необхідне відповідне матеріально-технічне забезпечення шкіл додатковими сучасними засобами, такими як програмуючі комплекти LEGO.

Мета проекту*

На базах загальноосвітніх навчальних закладів Подільського району м.Києва створити навчально-ігровий простір для розвитку здібностей дітей, що відповідають міжнародним сучасним критеріям, за допомогою введення до навчального процесу додаткових занять предмету з викладання робототехніки

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

«Лабораторія робототехнікиLEGO» буде обладнано в окремій кімнаті шкіл зі зручними меблями, шафками для зберігання конструкторівLEGO. Необхідно придбати обладнання (набори LEGO-робототехніка та ноутбуки для зручності програмування інтелектуальної частини робота), провести навчання педагогів за напрямком «Робототехніка Mindstorms» та впровадження. Відкриття такої Лабораторії надасть змогу широкому колу дітей долучитися до безкоштовних занять з робототехніки та технічного розвитку.

Для кого цей проект

Даний проект охопить 3500 учнів та 420 працівників шкіл мікрорайонів «Мостицький, «Куренівка», «Пріорка», «Виноградар» Подільського району м.Києва.

Ключові показники оцінки результату проекту

Реалізація цього проекту дозволить 3500 учнів розвинути навички XXI століття, а саме: вміння ставити цілі, шукати шляхи їх вирішення, використовуючи наявні ресурси, розвивати навички роботи з інформаційними ресурсами, вміння виокремлювати головну думку з великого потоку; і, звичайно ж, комунікаційні навички. До них в першу чергу відноситься вміння презентувати результати своєї роботи, відстоювати свою точку зору, аргументовано відповідати на питання. Що вирішить проблеми, які розглядалися в п.7.

Приклади (кейси) схожих рішень

Лабораторія «Робототехніки» при НТТУ КПІ

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Коваленко Олексій Лелевич, голова ГО «Форум ЮА-ВЕТ», Марченко Євгенія Віталіївна, Брітікова Катерина В’ячеславівна, Мірошниченко Ольга Олександрівна, Стрельчук Ірина Володимирівна, Кулеєва Марина Василівна

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Подільська районна в місті Києві державна адміністрація

Останні оновлення проектів

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".