• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Історія України – освітня подорож часом у 3D форматі Брав участь

Доданий
11.07.2017
Номер
358
Освіта

В контексті освітньої реформи - пробудження у дітей і молоді бажання до навчання, шляхом втілення новітніх інноваційних технологій для популяризації Історії України, створення віртуальних 3D експедицій по місцях видатних історичних подій, життєвого шляху видатних українських державних діячів, важливих історичних місць з використанням можливостей віртуальних(VR-3600),

Лідер проекту
Юрій
Юрій Лузя
Бюджет
1 980 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Дарницький
Адреса
Драгоманова вулиця, 27а, Дарницький район, Київ

Опис

Адреси, назва установи / закладу, будинку

М.Київ, вул.Драгоманова, 27-а, гімназія № 315

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Відсутність в Україні власного інноваційного навчального продукту (віртуальні історичні подорожі (експедиції) з охопленням тривимірного аудіо-візуального простору та можливостей мережі інтернет) навчального предмета «Історія України» для більш якісного (тривимірного) сприйняття відповідної інформації сучасною дитиною у ЗНЗ (загальні навчальні заклади) України. Підтримка та підвищення зацікавленості учнів у навчанні та всебічний розвиток особистості шляхом використання інноваційних технологій під час уроку

Мета проекту*

В контексті освітньої реформи - пробудження у дітей і молоді бажання до навчання, шляхом втілення новітніх інноваційних технологій для популяризації Історії України, створення віртуальних 3D експедицій по місцях видатних історичних подій, життєвого шляху видатних українських державних діячів.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Створення перших в Україні віртуальних 3D аудіо-візуальних лекцій-експедицій (екскурсій), які дозволять викладачам проводити віртуальні екскурсії за допомогою новітнього обладнання, а учням здійснювати реалістичні (ефект присутності) подорожі по видатних місцях, пам`ятках,музеях та ін., пов`язаних з історією України.
Під час занять викладач з учнями вирушають в експедицію, створену за допомогою(VR) віртуальних технологій в форматі 3D(3600) сферичних панорам та тривимірних зображень, В ході експедиції викладач взаємодіє в ролі гіда з учнями, які виступають, як дослідники.

Для кого цей проект

Учні та викладачі ЗНЗ,Спеціалізованих навчальних закладів з поглибленним вивченням історії України,Коледжів та ВНЗ м. Києва (України);
Студенти інших історичних факультетів ВНЗ м.Києва (України) .

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1.Визначення місць створення 3D-панорам;
2.Розробка графіку та маршрутів відвідування місць для здійснення спеціальної зйомки;
3. Здійснення спеціальної зйомки об`єктів з виїздом на місця;
4.Опрацювання відзнятого матеріалу;
5.Редагування,відбір,компанування відзнятого матеріалу понапрямках, секціях та темах;
6.Підготовка текстових та звукових файлів;
7.Створення віртуальних 3D-панорам з відзнятого матеріалу;
8.Обговорення та затвердження послідовності компанування матеріалу, тривалості експедицій,тапідбір матеріалів;
9.Створення відповідних експедицій;
10.Закупівля та монтаж обладнання дпя гімназії № 315;
11.Тестування іноваційного продукту на придбаному обладнанні;
12.Запуск проекту та прийняття в єксплуатацію.

Ключові показники оцінки результату проекту

Кординальна зміна відношення до навчання.
Освіта - це великий ринок, що бурхливо розвивається у напрямку створення VR-технологій.Як приклад: у Китаї досліджували, як навчання в VR впливає на успішність. Безпосередньо після такого навчання успішність була на 25% вище, ніж в групі традиційного навчання. Чим ми гірші за китайців?
Проект гармонійно вписується в запропоновану Мін.освіти реформу початкової та середньої освіти, створює умови для особистої зацікавленності дітей та підлітків в навчанні, стимулює та формує у учнів розвиток сучасного світогляду та позитивне ставлення до навчального процесу.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Суттєве збільшення вартості обладнання для двох класів музичної школи з причини підвищення курсу іноземних валют.

Приклади (кейси) схожих рішень

В Україні відсутні.
Посилання на сайт Google в мережі інтернет:
https://support.google.com/edu/expeditions/answer/6335093?hl=ru&ref_topic=6334250

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
ні

Співавтори проекту

Віктор Стволов