Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Фінал чемпіонату світу з комп'ютерних ігор серії Starladder Брав участь

Доданий
11.07.2017
Номер
368
IT (інформаційні технології)

Кіберспорт та індустрія комп’ютерних ігор - невід`ємна частина життя молодого покоління. Підтримуючи подію глобального масштабу, місто розмовлятиме з молоддю однією мовою, говорячи про міські інновації та використання технологій в повсякденному житті столиці.

І найголовніше те, що дана подія підтримуватиме розвиток середовища креативної економіки міста і формування його соціального капіталу.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
2 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект

Опис

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Київ підтримує інновації та розвиток цифрової інфраструктури в рамках Концепції Kyiv Smart City 2020 та Меморандуму між міською владою, бізнесом та громадськістю.

Місто розвиває цифрові сервіси, інноваційне підприємництво серед молоді, підтримує міські стартапи і розвиває креативну економіку.

Сьогодні молодь легко використовує інновації, адаптовується до нових технологій та захоплюється цифровими видами дозвілля. Насамперед кіберспортом.

Для нас кіберспорт - це дієвий канал комунікації з молоддю та заохочення її до розбудови міських ініціатив. А також передумова розвитку цифрової сфери послуг та інноваційної галузі економіки з високою доданою вартістю. Адже та молодь, яка активно захоплюється кіберспортом, в більшості своїй активно підключається до розвитку ІТ-галузі та стає її частиною.

Підтримуючи кіберспорт, Київ заохочує тисячі молодих людей до розбудови технологічного середовища, яке сприятиме покращенню інвестиційного клімату міста в інноваційних та цифрових галузях. Покращуючи загальний рівень життя в столиці та використовуючи одну із “святинь” юного покоління в якості інструменту, який допомагатиме напряму впливати на місто та його розвиток.

Мета проекту*

Підтримати інновації через проведення міжнародної події. Налагодити діалог з молодою аудиторією, проінформувавши про міські цифрові сервіси. Залучити їх до реалізації міських проектів. Підтримати розвиток креативної економіки та підвищити рівень життя в столиці.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

- Підтримати проведення фіналу Чемпіонату світу з комп’ютерних ігор серії Starladder.
- Створити в рамках Чемпіонату окрему зону міських інновацій, яка об’єднає владу, громадські організації та інституції, які працюють над розвитком міста.
- Отримати прямий контакт з 50 тисячами молодих киян, які відвідають подію.
- Отримати максимальне поширення інформації про міські сервіси та ініціативи розвитку міста серед 10 мільйонів лояльної аудиторії, яка переглядатиме події Чемпіонату в інтернеті та соціальних медіа.

Для кого цей проект

Молодь від 14 до 35 років, які вільно володіють комп’ютером, використовують інноваційні технології та готові підтримувати їх впровадження в рамках міської інфраструктури. І можуть сприяти їх популяризації та поширенню.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Грудень 2017: Запрошення ТОПових команд до фінальної частини турніру.

Січень 2018: Підписання договору із місцем проведення заходу. Початок інформаційної та рекламної кампанії кваліфікаційного етапу.

Лютий 2018: 1-й етап кваліфікаційного відбору до фінальної частини турніру. Онлайн-трансляції 1-го етапу.

Березень 2018: 2-й етап кваліфікаційного відбору до фінальної частини турніру. Онлайн-трансляції 2-го етапу. Велика рекламна кампанія фінальної частини турніру (соц.мережі та профільні медіа). Початок продажу квитків. Розробка тематичного медіа-контенту.

Квітень 2018: Підготовчі роботи до проведення фіналу. Оpганізація та проведення події. Інформаційна підтримка.

Ключові показники оцінки результату проекту

Економічні:

- Підтримка інноваційного середовища міста.
- Розвиток напрямку креативної економіки.
- Підвищення інвестиційного клімату столиці в сфері ІТ.

Соціальні:

- Залучення молоді до інноваційних видів спорту.
- Популяризація серед молоді міських технологічних сервісів та можливостей інноваційного підприємництва.
- Формування соціального капіталу та “агентів змін”, які змінюватимуть місто на краще.

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

Группа компаній, які організовують Фінал з комп'ютерних ігор серії Starladder та надають фінансування на загальну сумму 12 110 288, 00 грн, згідно проекту кошторису.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Чемпіонат відбудеться наприкінці квітня 2018 року. Відповідно, Палац мистецтв “Україна” вимагає задаток за оренду, який планується здійснити за рахунок бюджетних перерахувань у лютому 2018-го.

Приклади (кейси) схожих рішень

Intel Extreme Masters. Катовіце, Польша - https://goo.gl/ruY7im. Кіберспорт в Малайзії - https://goo.gl/H4Lkyg. Інвестиції Вашингтону в кіберспорт - https://goo.gl/d6X4kK. Китайський кейс - https://goo.gl/3jErYT.

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Степан Шульга - виконавчий продюсер компанії Starladder.
Андрій Тимчишин - проектний координатор Kyiv Smart City.

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".