• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • До закінчення залишилось
    Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Мережа хабів. Сучасний освітній простір гімназії 107 "Введенська" На реалізації

Доданий
13.07.2017
Номер
469
Освіта

Стрімкий розвиток сучасних технологій вимагає від школи постійного оновлення. Мова йде не тільки про оновлення підходів до навчання та виховання, але і про облаштування освітнього середовища. Ми прагнемо по -сучасному облаштувати освітній простір гімназії, що дасть змогу реалізувати сучасні підходи до навчання , виховання та розвитку учнів.

Лідер проекту
Бюджет
1 990 031 грн
Розрахунок бюджету
Район
Подільський
Адреса
Введенська вулиця, 35, Подільський район, Київ

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Подільський район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів "Гімназія 107 "Введенська"

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Довгий час вважалося, що визначальним фактором якісного засвоєння знань учнями - є рівень пізнавальної сфери, а саме відчуття, уява, пам'ять, мислення учнів.
Психологічні дослідження останніх років спростували цей традиційний погляд. Не меншу роль, а інколи і значно більшу, відіграють емоції, які впливають на пізнання.
Про це свідчать результати опитування учнів «Чим є для вас навчання у школі?» яке показує їх емоційне ставлення до навчально-виховного процесу. Дані опитування виявили чітку залежність мотивації до пізнання нового, та якісного засвоєння знань, від рівня психологічного комфорту учнів, та їх їхнього емоційно-ціннісного ставлення до навчального закладу.Тому виникає необхідність створення сприятливих умов для пізнання і всебічного розкриття талантів дітей.
Будівля нашої гімназії велика та світла, і в ній є багато локацій, де можна облаштувати сучасне освітнє середовище, у якому діти мали б можливість здобути важливі життєві компетенції. Чисельність учнів за два роки зросла на 300, тому виникає необхідність створювати нові локації, для якісного навчально-виховного процесу із застосуванням нових методик, та сучасного обладнання.

Мета проекту*

Створити сучасний, інтерактивний, багатофункціональний освітній простір в гімназії 107 "Введенська" , куди діти із задоволенням приходять отримувати знання, здобувати важливі життєві навички, де вони можуть виявити і розкрити свої справжні таланти.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Розуміючи важливість створювання сприятливого емоційно-навчально-відпочинкове середовища у школі ми вирішили облаштувати для учнів гімназії 8 локацій (хабів) у приміщеннях школи і на шкільному подвір’і. Це саме те необхідне інтерактивне середовище, якого так не вистачає сучасному начальному закладу. Отже, обладнавши приміщення всім необхідним, ми зможемо зробити навчально-виховний процес учнів і в урочний, і в позаурочний час по-сучасному яскравим, цікавим, наповненим і змістовним.

Для кого цей проект

Цільова аудиторія проекту:
- 800 учнів гімназії,
- 360 вихованців групи продовженого дня,
- 100 вихованців щорічного літнього мовного табору,
- 65 вчителів,
- понад 1000 батьків.

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Sport хаб (демонтаж існуючого покриття та облаштування нового покриття для міні -полів для футболу та баскетболу, придбання та встановлення універсальних воріт,облаштування локації для занять спортом, придбання тренажерів та встановлення спеціального покриття)
Cooking хаб (виготовлення меблів та техніки для облаштування кулінарного хабу, доставка та встановлення)
Talent хаб, Art - хаб (встановлення перегородки, придбання диванчиків та крісел та іншого обладнання) (
IT хаб, working- хаб (придбання обладнання, ноутбуки, 3д принтер, плоттера, інтерактивні дошки)

Ключові показники оцінки результату проекту

Перш за все, що має змінити реалізація цього проекту, це ставлення учнів до організації освітнього простору: він має бути динамічний, яскравий, сучасний, інтерактивний;
По-друге, ми очікуємо зростання цікавості учнів до навчання, підняття мотивації , прояв творчих здібностей та креативних ідей учнів, і , як результат, покращення успішності учнів.
По-третє, реалізацію принципів педагогіки партнерства, яка може бути реалізована саме в нестандартних умовах навчання.
Також ми хочемо забезпечити можливість наших учнів розвиватися в межах гімназії розумово, естетично, фізично, відчувати психологічний комфорт та проходити соціалізацію в наближених до життя умовах.
Отже, ми прагнемо реалізувати основні принципи НОВОЇ української школи!

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Співавтори проекту

Олексій Коваленко
Сергий Фальковіч
Мар"яна Туряницька
Гульнара Нємчина
Наталія Іщенко
Олена Беньківська

Фотографії

Експертна оцінка

Відповідальні підрозділи

Подільська районна в місті Києві державна адміністрація