Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

Оновлення застарілої оргтехніки школи № 101 Брав участь

Доданий
27.06.2017
Номер
50
Освіта

Придбання оргтехніки та програмного забезпечення для оновлення застарілої матеріально-технічної бази школи №101.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
394 420 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди

Команда проекту

Локалізація
Шевченківський
Адреса установи/закладу, будинку
Коперника вулиця, 8

Опис

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Коперника 8

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Морально та фізично застаріле обладнання перешкоджає застосуванню сучасних підходів до діловодства у школі, зменшує ефективність праці вчителів та адміністративного персоналу навчального закладу, що, в свою чергу, впливає на якість навчально-виховного процесу. Крім того, це гальмує впровадження хмарних технологій у роботі школи та створює додаткове фінансове навантаження на бюджет школи.

Мета проекту*

• Створення сучасної автоматизованої системи електронного документообігу
• Підвищення ефективності праці учителів, адміністрації школи з батьками
• Покращення якості надання освітніх послуг
• Поліпшення оперативності, економічності, надійності функціонування школи

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

• Оновлення матеріально-технічної бази школи 101
• Оновлення програмного забезпечення комп’ютерної техніки

Для кого цей проект

Персонал школи № 101, учні та батьки

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Придбання, монтаж та запуск нових комп’ютерів
Придбання, монтаж та запуск іншої оргтехніки - створення копі-центру
Оновлення існуючого програмного забезпечення оргтехніки.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Коливання курсу валют, що може істотно вплинути на вартість оргтехніки.

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
-

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".