Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

“Без сумніву-моя професіЯ” – профорієнтація та психологічне консультування старшокласників Брав участь

Доданий
13.07.2017
Номер
585
Освіта

Розрахований на старшокласників 9-10 класів навчальних закладів Дніпровського району. В програму входить: інформація про правила вибору професії, участь у профорієнтаційному обстеженні з метою виявлення природних здібностей та професійних схильностей учнів, в результаті якого їм та їх батькам будуть надані індивідуальні звіти з рекомендаціями.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
1 484 280 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Дніпровський

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

Дніпровський район

Адреси, назва установи / закладу, будинку

Школи Дніпровського району

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Переорієнтація навчання в школі на освоєння дітьми знань та вмінь, які необхідні сучасній людині для життя ставить перед школою нові завдання. Однак, через відсутність системних та цілісних механізмів роботи з всебічним розвитком дітей та підлітків, Україна (а відтак місто Київ) зітнулися з проблемою нереалізованості молоді, яка спочатку проявляється у відсутності бажання навчатись у старшокласників. Про це часто скаржаться як батьки, так і педагоги що викладають у старших класах. Ознаками та водночас причинами такої тенденції є невизначеність та страх за майбутнє серед молоді, неможливість себе реалізувати в умовах нових економічних викликів і реалій, складність з працевлаштуванням за фахом, відсутність підтримки з боку держави тощо.
Такі умови є надзвичайно сприятливими для поширення в суспільстві таких деструктивних явищ як пияцтво, наркоманія та інших шкідливих залежностей, а також занепаду сімейних цінностей. Як наслідок, найбільш продуктивна та інтелектуальна молодь намагається знайти собі місце за кордоном, в більш успішних і прогресивних країнах світу.
Тому, зараз ми спостерігаємо масовий відтік «мізків» за кордон та небажання молодих українців жити у своїй державі.

Мета проекту*

Надати майбутньому абітурієнту науково-обґрунтованих рекомендацій щодо напрямів подальшого здобування ним освіти та майбутньої професії, яка буде максимально наближеною до його природних здібностей та в яких він зможе себе максимально реалізувати як особистість.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Для якісної реалізації проекту необхідно мати у розпорядженні якісне програмне забезпечення. На сьогоднішній день в Україні майже відсутні масові інноваційні технології та методики, що відповідають потребам суспільства, а саме абітурієнтів, батьків та навчальних закладів.
Минулого року Міністерство освіти та науки презентувало та рекомендувало до використання методику комплексної профорієнтаційної діагностики “Абітурієнт”. За наявними даними КПД “Абітурієнт” було створено завдяки багаторічній праці вітчизняних науковців: психологів, педагогів та ін. працівників освіти. Базова основа використовуваної методики КПД “Абітурієнт” лежить у площині інтеграції інноваційних технологічних розробок з загальновизнаними у науковому світі надійними методами збору психологічної інформації.

Для кого цей проект

1.Учні та батьки 9-10 класів загальноосвітніх навчальних закладів;
2.Адміністрація та педагогічний колектив шкіл;
3.Департамент освіти КМДА та управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації (у частині зібраних аналітичних даних).

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

Етап №1: Опитування старшокласників щодо визначеності у виборі майбутньої професії та факторів, що на це впливають.
Етап №2: Проведення соціально-психологічних тренінгів для учнів старших класів
Етап №3: Діагностичне обстеження технологією КПД «Абітурієнт».
Етап №4: Консультації з психологом щодо отриманих результатів.
Етап №5: Підготовка узагальненого звіту.

Ключові показники оцінки результату проекту

1.Формування у старшокласників ставлення до себе як майбутнього профільного спеціаліста, усвідомлення своєї індивідуальності, відповідальності та впевненості у досягненні майбутнього професійного успіху;
2.Демонстрація суспільству нового профорієнтаційного вектору влади для молоді;
3.Зменшення кількості відрахованих студентів після вступу до ВНЗ (за загальнодоступними даними цей показник складає до 30%). Як наслідок - зменшення державних затрат на підготовку висококваліфікованого працівника;
4.В перспективі — зміцнення кадрового потенціалу, збільшення впевненості у майбутньому та розуміння можливостей власної реалізації серед молоді;
5.Зростання поінформованості населення щодо сучасних вимог на ринку праці;
6.Побудова якісної системи профорієнтації для загальноосвітніх закладів Києва.

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

Лише кошти Громадського бюджету.

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

Відсутні.

Приклади (кейси) схожих рішень

http://school173.com.ua/news/kpd-abturnt-vd-kleverda-tvo-majbutn-tvj-rozumnij-vibr.html

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.

Співавтори проекту

Відсутні

Фотографії

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".