Не вдалося увійти в систему

{{errorMessage}}

енергоефективність автошляхів Брав участь

Доданий
30.06.2017
Номер
74
Комунальне господарство, енергозбереження

На великих автомобільних дорогах Києва - є паркан, який роподіляє зворотні смуги руху транспорту (Московський міст, пр. Перемоги, Набережне шосе тощо). Я пропоную встановити на ці паркани компактні вертикальні вітрогенератори на зразок цих http://jerelo.pro/ru/windturbine/
Це дасть до 1800 кW електроенергії в місяць з КОЖНИХ ста метрів дороги. Постійний рух машин створює постійний вітер.

Очікуване фінансування з бюджету міста Києва
386 000 грн
Розрахунок бюджету
Лідер команди
Локалізація
Загальноміський проект
Адреса установи/закладу, будинку
Перемоги проспект

Опис

Житловий масив / мікрорайон (у разі реалізації в конкретному мікрорайоні)

ділянка разподільчого паркану на пр. Перемоги у Слом'янському районі

Адреси, назва установи / закладу, будинку

ділянка розподільчого паркану завдовжки 300 метрів на пр. Перемоги напроти будівлі за адресою пр. Перемоги 52/2

Проблема (передумови, обґрунтування необхідності реалізації проекту)

Місто Київ моє покращіти свою енергоефективність та зробити свій внесок до енергетичної незалежності України через зменшення закупівлі електрики від Київенерго, та збільшення використання альтернативних (зелених) технологій.

Мета проекту*

Заощадити для міста Києва 700 тис грн на електриці через ділянку пр. Перемоги, яка буде виробляти безкоштовну електроенергію з вітру, який утворюється від машин на протязі 7 років (в срердньому 107 тис грн на рік).
Цю вироблену електрику місто Київ зможе виокристовувати для своїх потреб.

Пропоноване рішення щодо розв'язування проблеми і його обґрунтування

Всі автівки на проспеткі Перемоги рухаються зі швідкістью понад 60 км/г. Це створює постійний вітер на дорозі швидкістю від 3 до 15 м/с. Ця швидкість цільком достатня для роботи вертикальних вітряних турбін 25 чи 50Вт. Ставлячи турбіни на роподілюючий паркан між смугами - ми отримаємо стабільний вітер напротязі всієї доби. Турбіни маленькі та зроблені з композитного матеріалу, що робить їх безпечними у разі ДТП (якщо хтось в'їде паркан на авто). Крім того, звичайний природний вітер теж буде додавати потужності видобутку турбін.
Можна ставити 50Вт турбіни кожні 5 метрів (або 25Вт кожні 2,5 метри паркану). Гарантійний термін екплуатації таких турбін 7 років - це економія для Києва 367 тис грн упродовж терміну експлуатації (753 отримано від генерації мінус 386 витрати на проект)

Для кого цей проект

всі платники податків міста Києва (не будуть сплачувати за електрику в обсязі 21600 кW кожного року)
всі мешканці України (зменшится видобуток електрики на ТЕС та викиди в атмосферу продуктів спалювання вугілля та мазуту)

План заходів з реалізації проекту (роботи, послуги)

1) закупля вітряних турбін
2) замовлення та виробництво кріпежів турбін на паркан
3) узгодження з ШЕУ чи Київавтодор монтажних робіт з парканом (креслення щодо кріплень, спосіб кріплень, час монтажу з 21:00 до 6:00 щоб не заважати руху)
4) закупівля суміжних матеріалів (згідно бюджету)
5) монтаж турбін
6) пробороска дротів
7) монтаж інверторів
8) узгодження з Київенерго під'єднання до мережі та встановлення лічільника
9) проброска кабелів до мережі та під'єднення
10) запуск генерації

Ключові показники оцінки результату проекту

Економічний показник: економія міського бюджету на електрику 107'000 грн на рік
Політичний показник: зменьшення енергозалежності України та виконання державного зобов'язання мати до 2020 року 11% електрики від "зелених" відновлювальних джерел
Екологічний показник: зменьшення викдів в атмосферу від спалювання вугілля та мазуту на ТЕС
Соціальний показник: наглядний приклад та заохочення мешканців Києва та гостей до впровадження зелених технологій вдома (вітрогенератори, сонячні панелі, біогазові устновки тощо)
Репутаційний показник: місто Київ долучится до Барселони та Афін, де вже використовують вертикальні вітрогенератори

Інформація про співфінансування (співучасть) у проекті

1) компанія ТОВ СК Бізнес (постачальник вертикальних вітряних турбін) згідна частково профінасувати проект у межах 15%

Ризики (перешкоди) у реалізації проекту, на які слід звернути увагу

1) бажання Київенерго под'єднати нашу ділянку до мережі та укласти угоду про закупівлю електрики за "зеленим тарифом"
2) бажання Київавтодор узгодити розміщення турбін на роподільчих парканах та дозволити вільний доступ до них від постачальника для гарантійних робіт та сервісного обслуговування
3) псування турбін від ДТП
4) псування турбін від снігу та снігоприбиральної техніки взимку
5) крадіжки турбін вночі

Приклади (кейси) схожих рішень

в Україні таких проектів ще нема

Автор проекту є автором електронної петиції до Київської міської ради, яка набрала більше 1000 голосів

Ні.
не є автором петицій

Співавтори проекту

Бартян Іван Сергійович
Шелест Сергій Миколаєвич

Фотографії

Відповідальні підрозділи

Департамент транспортної інфраструктури ВО КМР (КМДА)

Деякі браузери можуть блокувати підключення до Facebook, якщо ви не бачите коментарі чи не можете залишити коментар, спробуйте використати інший браузер чи режим "Інкогніто".